خسته...رفیق چرا؟

خرید بک لینک
دلم گرفته ای خدا...تنها شدم دوباره

روزای سردی مونده و شبای بی ستاره

دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو بامن

نزار همینجوری بره...تنهایی عمری با غم

من و دلنوشته هایم...

ما را در سایت من و دلنوشته هایم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 20:47

صفحه بندی