روزای سردی مونده و شبای بی ستاره
دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو بامن
نزار همینجوری بره...تنهایی عمری با غم
ما را در سایت من و دلنوشته هایم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 20:47