خــــــــــستم.....خــــــسته از لــــــبــــــخـــــنــــ ـــدای اجباری......
دلم گرفته ای خدا...تنها شدم دوباره روزای سردی مونده و شبای بی ستاره دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو بامن نزار همینجوری بره...تنهایی عمری با غم ...