اینم مثل خیلی چیزا مهم نیست (:(
اومدم که بگم چرا فکر میکنیم همه مثل خودمونن؟ چرا ؟ چرا؟
یا حداقل من
چرا انقد معرفت خرج کنی و بعدش ...
چرا همیشه فکر میکنن حق با خودشونه؟ و رسما به دلگرفتگی تو میخندن و درک نمیکنن
چطور میتونن انقد راحت بی اهمیت باشن؟
چرا من نمیتونم مثل اونا شم ؟
نمیخوام بگم من خیلی خوبم ، اصلا
اما چطور انقد راحت دل میشکنن و میگذرن و عین خیالشونم نیست و تازه تو رو سرزنش میکنن :/ چرا اینطوری هستین؟
چرا نمیتونین رفیق باشین اخه
من و دلنوشته هایم...ما را در سایت من و دلنوشته هایم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25