من و دلنوشته هایم : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

سلام ، نمیدونم اصلا کسی این نوشته هارو میخونه؟؟؟؟

اینم مثل خیلی چیزا مهم نیست (:(

اومدم که بگم چرا فکر میکنیم همه مثل خودمونن؟ چرا ؟ چرا؟

یا حداقل من  

چرا انقد معرفت خرج کنی و بعدش ...

چرا همیشه فکر میکنن حق با خودشونه؟ و رسما به دلگرفتگی تو میخندن و درک نمیکنن

چطور میتونن انقد راحت بی اهمیت باشن؟

چرا من نمیتونم مثل اونا شم ؟ 

نمیخوام بگم من خیلی خوبم ، اصلا

اما چطور انقد راحت دل میشکنن و میگذرن و عین خیالشونم نیست و تازه تو رو سرزنش میکنن :/ چرا اینطوری هستین؟

چرا نمیتونین رفیق باشین اخه

من و دلنوشته هایم...

ما را در سایت من و دلنوشته هایم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 10 دی 1401 ساعت: 21:02

صفحه بندی