من و دلنوشته هایم
متن مرتبط با «osji wiper» در سایت من و دلنوشته هایم نوشته شده است
خسته...
خــــــــــستم.....خــــــسته از لــــــبــــــخـــــنــــ ـــدای اجباری......
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
خسته...
دوست مجازی من...
دلنوشته ...
حقیقته
یا زهرا...آروم بگو (الهم عجل لولیک الفرج)
خسته...رفیق چرا؟
تبریک به من تبریک به تو تبریک به همهههه
باختی...؟باور نکن
بیا جسور باشیم ...